پانته آپانته آ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

پانته آ :)

کسایی که دوستشون داری تو رو ترک نمیکنن! میتونی اونا رو تو قلبت پیدا کنی:)

قصه این روزای من

1392/11/20 17:37
نویسنده : Pantea
196 بازدید
اشتراک گذاری

 امروز روز دومه که واکسن زدم دیشب یه کم تب کردم اما زود تبم پایین اومد امروز خیلی غرغرو شدم مامان میگه واسه اینه که 4ساعته دارم استامینوفن میخورم که خواب آوره اما من به شدت مقاومت میکنم و نمیخوابم یه کمم پام درد میکنه اما باز من حاضر به نشستن نیستم و لگان لگان راه میرم راستی خاله ام یه عالمه عکس و فیلم ازمن توی گوشیش داشت وداد مامان حالا مامانم ناراحتیش کمتر شده  فقط غصه از دست دادن صدای ضبط شده ام رو میخوره وفیلم مادربزرگ مرحومش رو در آخرین روزای زندگیش.این هم یه عکس من در حال یک چرت خیلی کوتاه بعد از واکسن.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

م ش
23 بهمن 92 20:27
نانازی چقدر تو این عکس شبیه به بچه گی من هستی شما ؟ بزرگ میشی همه رو فراموش میکنی ، واکسن ودرد و....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانته آ :) می باشد