پانته آپانته آ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

پانته آ :)

کسایی که دوستشون داری تو رو ترک نمیکنن! میتونی اونا رو تو قلبت پیدا کنی:)

تصمیم مامان

1392/11/22 16:58
نویسنده : Pantea
150 بازدید
اشتراک گذاری

مامان یه تصمیم مهم گرفته تا امروز تمام متنهای وبلاگم از طرف من نوشته می شد واسه شما دوستای گلم حالا از این به بعد مامان میخواد گاهی از طرف خودش هم در مورد من بنویسه آخه من نمیتونم بعضی از مسایل رو به راحتی بگم مثلا بعضی چیزا رو اگه من بنویسم میشه تعریف از خود یا بعضی چیزا رو در مورد خودم نمیدونم مامان بهتر میدونه و میتونه بگه پس اگر این جور متنی خوندید تعجب نکنید مامان نوشته البته منم مینویسم نگران نباشید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ارش
23 بهمن 92 20:25
سلام تصمیم معقولی است ، تا آمادگی پیدا کنند ومشق های سرکار خانم رو هم باید بنویسند دیگه ! کسی که واسش وبلاگ وینویسن لابد فردا هم مشق هاشو مینویسن!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانته آ :) می باشد