پانته آپانته آ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

پانته آ :)

کسایی که دوستشون داری تو رو ترک نمیکنن! میتونی اونا رو تو قلبت پیدا کنی:)

بازهم واکسن...

1392/11/12 16:23
نویسنده : Pantea
223 بازدید
اشتراک گذاری

من به سن 18ماهگی رسیدم و بایدروز دوشنبه برم واکسن بزنم همه میگن اینبار خیلی درد داره و چندروز سخت ودردآور رو باید تحمل کنم مامان خیلی نگرانه وروزی چندبارمن رو محکم بغل میکنه و میگه بمیرم الهی که می خوای واکسن بزنی.

باباهم مامان رو دلداری میده اما چه فایده.......

حرف دوست و آشنا مامان رو حسابی کلافه کرده که ای وای کی واکسن 18ماهگی رو میزنی؟هنوز نزده ؟ ......راستش منم دارم کم کم میترسم نکنه خیلی دردم بگیره؟!واسم دعا کنید دوستای خوبم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ارش
16 بهمن 92 22:32
سلام واکسن زدی ؟ درد که نداشت ؟ من واست خیلی دعا کردم .
Pantea
پاسخ
سلام آرش جان واکسن زدم و آنقدر گریه کردم وجیغ زدم که اصلا متوجه دردزدنش نشدم .ممنون که واسم دعا کردی.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانته آ :) می باشد