پانته آپانته آ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

پانته آ :)

کسایی که دوستشون داری تو رو ترک نمیکنن! میتونی اونا رو تو قلبت پیدا کنی:)

سلاااام

1402/9/22 18:12
نویسنده : Pantea
122 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااام دوباره  ( این کاربر به شدت اهل سلامه 😂 )
این روزا جز مدرسه و کلاس زبان و کاراته حرف خاصی برای گفتن ندارم !
عضو شورا شدم امسالم 
"میخوام توی یه پست کتابایی که خوندم و خوب بودن معرفی کنم توی یه پست هم فیلم هایی که خوب هستن"
متاسفانه یکی از نظر سنجی هایی که داشتم نیومد توی قسمت نظرسنجی ( شاید چون یکم تکراری بوده )

امروزم تو مدرسه به من و دوستم زنگ اخر گفتن بیاید سر کلاس سوم حواستون باشه  . ( از همینجا باید بگم معلم های عزیز واقعا خدا قوت  )

شنبه ای پر امتحان پیش روی من است متاسفانه .. آزمون علوم،آزمونک ریاضی، دیکته .. دوشنبه هم آزمون هدیه .
 دوشنبه هفته پیش هم کارنامه سه ماهه اول رو گرفتیم خداروشکر همچی خوب بود.

برای همگی آخر هفته خوبی رو آرزو دارم :)
 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)


22 آذر 02 20:47
موفق باشید💚
آویناآوینا
23 آذر 02 6:07
وای  چقدر فعالی شما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانته آ :) می باشد