پانته آپانته آ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

پانته آ :)

کسایی که دوستشون داری تو رو ترک نمیکنن! میتونی اونا رو تو قلبت پیدا کنی:)

مامان ناراحت

1392/11/7 1:57
نویسنده : Pantea
153 بازدید
اشتراک گذاری

مامانم این روزا خیلی خیلی ناراحته میدونید چرا بخاطر شیطونی من گوشی همراه مامان از دستش افتاد و چند تکه شد البته گوشی سالم موند اما بقول بزرگا مموری ترک خورده در حالی که مموری مامان پربوده از عکس ، فیلم و صدای من از بدو تولد تا حالا البته یه مقداری از عکسارو مامان روی کامپیوتر هم داره اما اونایی که مربوط به چند ماه اخیر میشه رو نداره واسه همین مامان خیلی خیلی ناراحته منم واسه مامان وخودم  ناراحتم چون بی عکس شدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ارش
9 بهمن 92 20:04
سلام شما که کوچولو هستی ونیدونی ناراحتی چیه ضرر فقط بابا روناراحت میکنه! مامان ناراحت بابا ناراحت!!
مریم
10 بهمن 92 8:25
سلام خوشکل من .من کلی عکس از چند ماه اخیرت دارم .فیلم دارم همش می دم به مامانت که دیگه ناراحت نباشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانته آ :) می باشد