پانته آپانته آ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

پانته آ :)

کسایی که دوستشون داری تو رو ترک نمیکنن! میتونی اونا رو تو قلبت پیدا کنی:)

آخر هفته !

1402/2/23 20:29
نویسنده : Pantea
94 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه و یکی دو نفری که جدید عضو شدن 😉

و سلام به انرژی خودم 😋

میخوام خاطره آخر هفته و امروز رو تعریف کنم 😊 شاید توی بخش نظرسنجی یدونه نظرسنجی دیگه بذارم

پنجشنبه با مامانم رفتیم خرید و من یه شلوار بگ خریدم 

جمعه اجتماعی ادامه اش رو خوندم و عصر رفتیم خونه مامان بزرگم و من و بابامم از اون طرف رفتیم شهربازی خلیج فارس.. من موتور سواری و ماشین هایی که حرکت نمیکنن که حالا دقیقا اسمش رو نمیدونم رفتم.. بعد هم دو دور فتم ماشین برقی..بعدش یه بزای با بابام سوار شدم که یه جا میخوابیدی و میلرزید و یه آهنگ پخش میشد و تصویر داشت خیلی باحال بود (  نگید من نمیدونما سینما هفت بعدی نبود 😂 )

بعد یه بازی سوار شدم که حدود هشت تا صندلی داشت بعد میچرخید البته بالا پایین نه ها چپ و راست و توی اون جمعی که بازی رو سوار شدن من از همه بزرگتر بودم و بیشتر جیغ زدم 😔😅 البته بازیه مال بزرگسالان تا چهل سال هم هست..

امرزو هم که رفتم مدرسه و تا یک ساعت پیش کلاس زبان آنلاین داشتم

الان ترم هشت زبانم 😊

خداحافظ  ❤️

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانته آ :) می باشد