پانته آپانته آ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

پانته آ :)

کسایی که دوستشون داری تو رو ترک نمیکنن! میتونی اونا رو تو قلبت پیدا کنی:)

خیلی وقت بود

1402/2/20 20:15
نویسنده : Pantea
107 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ...

دوستای گلم ببخشید که خیلی وقت پست نذاشتم و نمیگم که قول میدم زیاد پست بذارم 😊 یعنی قول در کار نیست 😉 البته شایدم گذاشتم 

حالا بگذریم

امتحانا شروع شده و چند تا امتحان رو دادیم.. امروز هم آزمون جامع ( ریاضی ، فارسی ، علوم یعنی  ) و فارسی دادیم

و یک خرداد هم آخرین امتحان و احتمالا نمیدیم و میریم دنبال کارامون 😅

این که گفتم نمیدیم چون امتحان هدیه هست معلممون یک نمایش و یا یک روزنامه دیواری برای نمره در نظر گرفته که هر گروه هر کدوم رو خواست میتونه انجام بده..نمایش هم باید  درباره حجاب باشه..اینجور که من فهمیدم از هر گروهی که خوب باشه امتحان گرفته نمیشه و همین ملاکه..

بعد مدرسه احتمال خیلیییییییییییی زیاد میرم کلاس کاراته و موسیقی که سازم هم احتمالا هنگ درام باشه..

توی یه مطلب دیگه سعی میکنم براتون درباره هنگ درام توضیحاتی بدم چون یه ساز تقریبا میشه گفت جدیده البته 23 ساله ساختنش !!

ولی من هنوز باورم نمیشه هفته دیگه مدرسه تمومه !!!!😔

نمیدونم از خوشحالی..دلم تنگ میشه واسه دوستام واقعا نمیدونم!!

خدا حافظ 💛

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانته آ :) می باشد