پانته آپانته آ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

پانته آ :)

کسایی که دوستشون داری تو رو ترک نمیکنن! میتونی اونا رو تو قلبت پیدا کنی:)

روز سخت من!

1392/8/8 10:30
نویسنده : Pantea
185 بازدید
اشتراک گذاری

هفته گذشته در چنین روزی یعنی یک روز مانده به عید سعید خم من روز سختی رو پشت سر گذاشتم.

صبح اون روز من رو به درمانگاه بردن و واکسن آنفولانزا زدم خیلی درد گرفت اما بابام بهم یه شکلات داد و من زود آروم شدم فکر میکردم همه چیز تمام شد اما عصر همان روز دوست خانوادگی بابام اومد خونه و چندتا جعبه داد دستم منم مشغول بازی شدم که ناگهان درد شدیدی رو رو گوشم احساس کردم بله درست حدس زدید اون خانم گوش من رو سوراخ کرد منم با جیغ و گریه اعتراضم رو نشان دادم اما دیگه کار تمام شده بود اما مامانم از شدت استرس حالش بد شد و تا صبح سردرد داشت.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ارش
8 آبان 92 22:25
آخ کی گوش سوراخ میکنه حالا دیگه گوشواره ها همه کلیپس هست ، لازم بود بچه رو اذیت کنید ؟ واقعا؟
زنگ بزن به ناین وان وان


پانته آ:ممنون از ابراز همدردیت دوست خوب من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانته آ :) می باشد