پانته آپانته آ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

پانته آ :)

کسایی که دوستشون داری تو رو ترک نمیکنن! میتونی اونا رو تو قلبت پیدا کنی:)

جشن تولد من

1393/5/11 1:45
نویسنده : Pantea
446 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنین من به مناسبت 2سالگی تو عزیزم یه جشن خودمونی کوچولو گرفتیم و تو با شادی وخوشحالی شمع تولدت رو فوت کردی و مرتب دست میزدی خلاصه اینکه حسابی کیف کردی و مرتب می گفتی: کیک بیار بخورم

این چند تا عکس از تو در تولدت و هدایای خوشکلت البته مقداری هم پول گیرت اومد که میره توی قلکت نفس من.

 

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ارش
11 مرداد 93 19:57
سلام پانته آ تولدت مبارک کاش یه عکس دسته جمعی هم گذاشته بودی!
Pantea
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنون مدت طولانی نبودی همش سراغت رو از بابام می گرفتم دلتنگت بودم خوشحالم که بالاخره به من هم سر زدی
مهدی یار
21 مرداد 93 18:39
سلام پانتاا جونم تولدت مبارک انشااله100ساله شی نه120ساله شی نه120سال کمه همیشه زنده باشی دوست دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانته آ :) می باشد