پانته آپانته آ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

پانته آ :)

کسایی که دوستشون داری تو رو ترک نمیکنن! میتونی اونا رو تو قلبت پیدا کنی:)

مشهدی پانته آ

1392/12/5 12:37
نویسنده : Pantea
309 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من رفتم مشهد و برگشتم. بگذریم که اونجا چه کردم و چه نکردم اینقدر بگم که مامانم فقط منتظر روز برگشت بود .در ضمن رفتم حرم و خوشبختانه تونستم به ضریح دست بزنم واسه همه دعا کردم کلی هم گریه کردم!!!!!! این عکس هم یادگار اولین سفر من به مشهد. 

  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نی نی شیطون
5 اسفند 92 13:19
سلام بسیار لذت بردم خوشحال میشم به نی نی شیطون من هم سری بزنید __________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-' ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______| ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)
ارش
5 اسفند 92 20:12
سلام زیارت قبول پانته آ خانم مشهدی
Pantea
پاسخ
سلام و ممنون آقا آرش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانته آ :) می باشد