پانته آپانته آ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

پانته آ :)

کسایی که دوستشون داری تو رو ترک نمیکنن! میتونی اونا رو تو قلبت پیدا کنی:)

خوشحالم

1392/9/25 23:49
نویسنده : Pantea
219 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا دایره لغاتم داره افزایش پیدا میکنه وهرچی مامان یا بابا بهم میگن بگو من تکرار میکنم البته بعضی کلمات خیلی سخته و من یه جوری میگم که هرکی میشنوه کلی میخنده منم ناراحت نمیشم خودمم باهشون میخندم واسه همین من خیلی خوشحالم که یواش یواش دارم وارد عالم بزرگا میشم کلماتی که من خوب وقابل فهم ادا میکنم :مامان،بابا،دایی،عمه،دمپا(دمپایی)،آبپاش،ماست،دوغ،اوجه(گوجه)،جیرابا(جورابها)،شلوار،حمیم(حمام)،نین(نان)،کفش،آب،داغ،نی نی ،چسب،مرسی،چشم،اینه(ایینه)،نیست،هست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامی آنا
26 آذر 92 6:22
آفرین به این دختر باهوش وبانمک.ماشااله باهوشه چون زود داره صحبت کردن را شروع میکنه.خدا حفظش کنه
ارش
11 دی 92 11:47
من وقتی هم سن تو بودم اسپانیایی حرف میزدم معوم هست که خوش اخلاق هستی آآآ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانته آ :) می باشد