پانته آپانته آ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

پانته آ :)

کسایی که دوستشون داری تو رو ترک نمیکنن! میتونی اونا رو تو قلبت پیدا کنی:)

چهارمین سفر از سفرهای استانی من!

1392/5/30 13:21
نویسنده : Pantea
186 بازدید
اشتراک گذاری

یادش-نمی دونم بخیر یا نه-اما جناب رییس جمهور قبلی رکورد سفرهای استانی رو شکست. اما فکر کنم با این وضعیتی که من دارم پیش می رم طی هشت سال رکورد اون بنده خدا رو بشکنم.

هنوز چند ماهم نبود که رفتم تهران. بعدش رفتم بندرعباس و قشم و کلا جنوب کشور،بعدش هم رفتم اصفهان. حالا هم یه چند روزه دیگه می خوام برم دوباره تهران.

نکته جالب و البته تلخ این بوده که توی هیچ کدوم از این سفرها بابام باهامون نبوده. بابام سرش خیلی شلوغه و نمی رسه جایی بیاد و ما رو با بابا بزرگ و مامان بزرگ می فرسته سفر.

این سفرم نیست. هرچند بهمون قول داده یه دو روزی زود بیاد و بره.

اونجا توی تهران تمام قوم و خویش های مادریم هستند. هر روز که خونه یکیشون بریم بازم زیاد هستند ما شالله.

فعلا بای بای.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

arash
2 شهریور 92 11:16
سلام پانته آ بگو شدی مارکوپولو همه جا رفتی دیگه ! مسافرت های ساحتی ، زیارتی تفریحی و فرهنگی به شهر داریون هم اضافه کن! خوش به حالت که مامانت تهرونیه!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانته آ :) می باشد