پانته آپانته آ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

پانته آ :)

کسایی که دوستشون داری تو رو ترک نمیکنن! میتونی اونا رو تو قلبت پیدا کنی:)

ببخشيد يه كمي دير به روز شدم

1391/5/20 11:50
نویسنده : Pantea
204 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه بزرگتراي خودم. فعلا كه تو فاميل ما از من كوچيكتر نيسن. اما اگه توي دوستان هست به اونا هم سلام مي كنم.

راستش تا همين امروز صبح خونه خودمون نبوديم و از وقتي من به دنيا اومدم خونه آقاجون اينا بوديم. امروز صبح جمعه 20 مرداد كه تولد باباي گلمه اومديم خونه خودمون.

از شما خواهش مي كنم لاقل هر هفته يه بار به اين يكي وبلاگم و اون يكي وبلاگم سر بزنيد.

يه چند تا عكس فيگوري هم ازم گرفتن كه به خدا خودم خواب بودمو ناغافل ازم عكاسي كردن و كاملا طبيعيه.

اي واي يادم رفت 17 مرداد هم روز خبرنگار بود در نتيجه از همين جا اين روز به بابام و همكاراي بابام مثل عمو مجيد و عمو احمد و عمو فرزاد و عمو ابراهيم و عمو شهرام و عمو حسن تبريك مي گم.

پانته آ در خواب عميق تابستاني

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانته آ :) می باشد