پانته آپانته آ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

پانته آ :)

کسایی که دوستشون داری تو رو ترک نمیکنن! میتونی اونا رو تو قلبت پیدا کنی:)

کودتای من و مامان علیه بابا

1392/5/14 0:30
نویسنده : Pantea
174 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خواستم بدونید از امروز دیگه کارای وبلاگ من رو مامانم انجام میده آخه من یکساله شدم بزرگتر شدم مامانم هم یه کم وقتش آزادتر شده 

راستی قراره فردا برم واکسن یکسالگی بزنم واسم دعا کنید دردم نگیره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان پارسا
14 مرداد 92 0:56
عزیز دلم ایشالا اصلا درد نداشته باشه این واکسنت ثوربونت برم مامانی به ما هم سر بزنید
arash
14 مرداد 92 10:29
سلام به پانته ا خانم ومامانش
کار خوبی کردید که کودتا کردید
بابات که فکر میکنم خیلی بد اخلاق هست ولی فکر میکنم مامانت خوش اخلاق باشن
واکسن هم بالاخره یه کم درد داره
استامینوفن بخور وکیسه آب گرم دواشه !!!

کادوی تولدت هم نزد من وآبجیم محفوظ است تا بزرگ بشی وخودت آدرس بدی

سلام دوست خوبم ،باباجونم اصلا بداخلاق نیست فقط سرش خیلی شلوغه
ممنونم از اینکه به فکر منی حتما به توصیه هات عمل میکنم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانته آ :) می باشد