پانته آپانته آ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

پانته آ :)

کسایی که دوستشون داری تو رو ترک نمیکنن! میتونی اونا رو تو قلبت پیدا کنی:)

ده زیارت

1401/4/2 10:43
نویسنده : Pantea
424 بازدید
اشتراک گذاری

من در طبیعت

من با لباس محلی

من درحال نان پزی

من در طبیعت 

من در اتاق سنتی ( اینجا اتاق ما بود )

من با لباس محلی

من در طبیعت پر درخت

من با لباس محلی

من در پنجره اتاق ( همون که ما توش بودیم، اتاق ما بود )

سلام سلام!

اینجا ده زیارت هست که با دوستای مامانم رفتیم.

اینجا یه بومگردی هست که ماله یکی از دوستای مامانمه.

اتاق هاش سنتی بود و کاه گِلی. خیلی قشنگ بود.

اون عکس هایی که گذاشتم و توی یه اتاق بودم اتاق ما بود یعنی اتاق من و مامانم و دوست مامانم.

خیلی خوش گذشت!

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانته آ :) می باشد