پانته آپانته آ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

پانته آ :)

کسایی که دوستشون داری تو رو ترک نمیکنن! میتونی اونا رو تو قلبت پیدا کنی:)

من پانته آ هستم 17 مرداد91 به دنیا میام منتظرم باشید

1391/5/9 16:51
نویسنده : Pantea
556 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اسم من "پانته آ" هستش. اینجور كه بابام رفته توی سایت سازمان ثبت احوال نگاه كرده اسم من دو تا معنی داره:زن زیبایی از اهالی شوش كه زیباترین زن آسیا بوده؛ 2- از اسامی باستانی هم هست. راستش من هنوز به این دنیا نیومدم. هنوز توی دنیای خودمم. نمی دونم دنیای شما چطوریه.

خانم دكتر نجات اللهی گفته سه شنبه صبح به دنیا میام. توی بیمارستان دنای شیراز.

سه شنبه 17 مرداد كه انگاری روز خبرنگارم هست. جالبه بابامم خبرنگاره. تازه بابام تاریخ تولدش 20 مرداده یعنی سه روز بعد از من به دنیا اومده! راستش خیلی مشتاقم بیام ببینم این دنیای آدم بزرگا چطوریه كه این همه واسش سرودست می شكننو غم مال دنیا رو می خورن.

ای بابا منم كه هنوز نیومده 30یا30 شدم رفت.! بی خیال این وبلاگه منه. مال خود خودمه. می خوام از وقتی به دنیا اومدم عكسامو اینجا بزارم تا شما هم ببینید.

راستی تا یادم نرفته از مامان گلمم كه تو این 9 ماه خیلی اذیتش كردم تشكر می كنم.

ایشاالله بزرگ می شم جبران می كنم. از بابامم همچنین.

واسه امروز عكس تخت خوابمو عكس كمدمو عكس میز غذاخوریمو عكس سه چرخمو عكس كالسكمو گذاشتم شمام ببینید. همش صورتی رنگه. همه چیم صورتی. راستش من از صورتی خوشم میاد. فعلا بای بای تا بعدا كه به دنیا بیام

كمد من

 

تخت من

 

وسايل من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

خاله جون
9 مرداد 91 17:24
سلام پیشاپیش ورودت رو به این دنیای زیبا تبریک میگم چه وسایل خشملی دست مامان جون و باباجونت درد نکنه
عمو(قلابي) مجيد
10 مرداد 91 11:06
پانته‌آ كوچولو زودتر به دنيا آمدي.... 7 روز زودتر.... اما به هر حال كوچولو قدمت مبارك... تبريك به بابا و مامان مهربانت به خاطره تولدت.
هانی
11 مرداد 91 7:21
تولدت مبارک
هادي
11 مرداد 91 10:38
تبريك فراوان به بابا و مامان پانته آ خانوم خوشكل. انشالله تندرست و سلامت باشند خانواده .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانته آ :) می باشد