پانته آپانته آ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

پانته آ :)

کسایی که دوستشون داری تو رو ترک نمیکنن! میتونی اونا رو تو قلبت پیدا کنی:)

سلااام

1402/6/18 20:53
نویسنده : Pantea
141 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی دوباره و دوباره چند وقت نبودم 😔😂

کم کم نزدیک مدرسه شدیم 😀

من یه سری نوشت افزار خریدم .. میرم ششم حس خاصی هم ندارم که سال اخرمه 😂

یه مسابقه دیگه شرکت کردم ( کاراته..کاتا )

تا حالا هری پاتر ندیده بودم ( واکنش یه سری ها : عججججب 😂 ) دیدم و خیلییی خوب بهترین فیلمی که دیدم :)

عکس حکم و مدالم رو فردا که گرفتم یا چندین روز دیگه میزارم 😉

و همین دیگه چیزی نیست بگم 🙂

اهاااا راستیییی

تولدم بود 10 مرداددد 😂🎂

تولدمممم مبارککککککک 💜

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)


18 شهریور 02 21:32
تولدت مبارک با تاخیر😁
خوشبحالت فیلم هری پاتر رو دیدی منم خیلی میخوام ببینم اما نمیدونم چطوری و کجا ببینم😁
Pantea
پاسخ
مرسی از تبرکیت 😁
هری پاتر رو اگه فیلمیو داری میتونی ببینی ... یا با مایکت ...اگه هم هیچ کدومو نداری میتونی تو گوگل بزنی..قسمت یک هری پاتر و سنگ جادو
سوالی داشتی درباره هری پاتر بپرس )
آویناآوینا
19 شهریور 02 6:32
وای که دلم چقدر برای مدرسه تنگ شده
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
19 شهریور 02 17:14
سلام عالییی خیلی خوبه هری پاتر
منتها گاهی اوغات دلم میخواد حافظمو پاک کنم و بشینم دوباره ببینمش حیف که نمیشه
واسه پریناز جونم بگم
اول:هری پاتر و سنگ جادو
دوم:هری پاتر و تالار اسرار
سوم:هری پاتر و زندان ازکابان
چهارم :هری پاتر و جام اتش
پنجم:هری پاتر و محفل ققنوس
ششم:هری پاتر و شاهزاده دورگه
هفتم:یادگاران مرگ یک
هشتم:یادگاران مرگ دو
Pantea
پاسخ
ولی هر چقد هم ببینی بازم انگار بار اوله))) 
𝒴𝒶𝓈𝒾𝒴𝒶𝓈𝒾
22 شهریور 02 0:55
هری پاترو صدبارم ببینم تکراری نمیشه😂
Pantea
پاسخ
بلهههه بلهههه 😂
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
22 شهریور 02 23:02
تقریبا میتونم بهت بگم هر قسمتو بیشتر از ۵ بار دیدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانته آ :) می باشد